skip to main
|
skip to sidebar
Rubio_7
asignatura de informatica
Series
Los hombres de paco
sin tetas no hay paraiso
protegidos
fisica o quimica
internado
divendres, 12 de febrer del 2010
El Quijote
El Quijote era un hombre que le gustaba una mujer llamada dulcinea y que le gustaba ir de aventuras.
Verdaderamente ese libro es el que mas me a gustado porque te da risa.
Me lo lei en sexto hace 5 años.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Buscador
Pelicules
El señor de los anillos
gordos
celda 211
crepusculo
avatar
Contador
Contador Gratis
La meva llista de blogs
Paaaatrii.!
Afició
Fa 16 anys
Beeatriiiz!
Fa 16 anys
3eso.febrer
grup musica
Fa 16 anys
nerea_blo
Aficions
Fa 16 anys
Andres26
Musica
Fa 16 anys
3esoalberto
Musica
Fa 16 anys
Idoia
Aficions
Fa 16 anys
3eso.pardos
Basquet
Fa 16 anys
3eso.ramon.cid
La meva llista de blogs
rico
futbol
Fa 16 anys
3eso.lopez
Aficiones
Fa 16 anys
Idoia
Aficions
Fa 16 anys
3ESO.Enriquez
Saraa.thebitterend
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2010
(6)
►
de març
(1)
▼
de febrer
(5)
Pelicula
La meua serie preferida
La meua aficio!!!
El Quijote
Presentació
Dades personals
Rubio_7
Me gusta el deporte
Visualitza el meu perfil complet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada