dilluns, 1 de març del 2010

Musica!!


Mi tipo de musica preferida es el house que lo ponen en Flaix Fm.
Me gusta porque es la que normalmente ponen en las discotecas i pubs i porque son las mas modernas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada